Veelgestelde vragen

BESTELLEN

Kan ik een artikel ook met een andere stof- of ledersoort bestellen, of in een andere kleur?

Ben je enthousiast over een meubel, maar wil je liever een andere kleur, opstelling, stof- of ledersoort? Geen probleem, we helpen je graag verder in onze showrooms.

Kan ik een artikel ook in een andere opstelling bestellen?

Ben je enthousiast over een meubel, maar wil je liever een andere opstelling in een andere kleur, stof- of ledersoort? Geen probleem, we helpen je graag verder in onze showrooms.

Zijn de artikelen in de website ook in de winkel te zien?

Jazeker, alle artikelen die je in de website ziet, zijn ook in de Baenks showrooms te bezichtigen.

Wat is de levertijd op de artikelen?

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar, andere artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Na jouw bestelling ontvang je een bevestiging van deze levertijd.

BEZORGEN EN AFHALEN

Kan ik de artikelen ook zelf af halen in de winkel?

Wil je jouw bestelling ophalen? Dan is dit uiteraard mogelijk in onze showrooms, hiervoor kun je dan een afspraak maken.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?

Dit is helaas niet mogelijk.

Bezorgt Baenks de aankopen ook thuis?

Baenks bezorgt de je aankopen ook thuis indien dit gewenst is. . 

SERVICE & GARANTIE

Heb ik garantie op mijn meubel?

Op alle artikelen die je bij ons koopt, ontvang je uiteraard garantie. Een product moet immers voldoen aan de redelijke verwachtingen van de consument. Daarom ontvang je van standaard 7 jaar garantie. Voor wie 7 jaar lang totaal ontzorgt wilt zijn, bieden we Furniture Protect.

Hoe kan ik gebruik maken van de garantie?

Mochten er zich in de 7-jaarsperiode problemen voordoen, dan wordt dit zorgvuldig en vakkundig thuis bij je opgelost. Voor vragen, adviezen of aanmelden van service staat het Baenks Service Team je graag te woord van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur via telefoonnummer: +31 (0)88 111 05 06 of premiumgarantie@baenks.nl.

Hoe kan ik gebruik maken van Furnitue Protect?

Voor vragen, adviezen of aanmelden van vlekken staat het Baenks Service Team je graag te woord van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur via telefoonnummer: +31 (0)88 111 05 06 of via furnitureprotect@baenks.nl.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn aankoop?

Baenks staat voor de kwaliteit van de meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen?

Klacht over mijn zitmeubel of vloerkleed

Je kunt een service-aanvraag indienen bij het Baenks Service Team via telefoonnummer: +31 (0)88 111 0506 of premiumgarantie@baenks.nl. Liever direct zelf online een service-aanvraag indienen?

ONLINE SERVICE-AANVRAAG INDIENEN >>

 

Klacht over voor mijn tafel

Heb je een klacht of melding over een Baenks tafel dan kun je contact opnemen met de winkel via het algemeen contactformulier.

NEEM CONTACT OP >>

Heeft Baenks een landelijke klantenservice?

Baenks wordt beheerd door zelfstandige ondernemingen en oordeelt derhalve zelf over klachten, reparaties en garantieverzoeken. Baenks is een onderdeel van de Internationale Meubel Groep. Mocht je er met de winkel niet uitkomen kun je een mail sturen naar info@baenks.nl