Baenks shops op afspraak open

Met ingang van 3 maart 2021 zijn de shops van Baenks Fashionable Furniture op afspraak open.

Naast het online opdoen van inspiratie, het aanvragen van een offerte of een online/telefonisch advies ben je op afspraak weer van harte welkom in onze shops. De place to be voor een persoonlijk advies en waar je optimaal in alle rust de wereld van Baenks kunt beleven. Laat je inspireren door onze nieuwe collectie meubelen passend bij de tijd, zowel in kleur als design. Wij zijn er klaar voor, jij ook?

Plan hier de afspraak bij jouw Baenks shop op de dag en tijdstip dat het jou schikt. Na ontvangst van je aanmelding ontvang je per e-mail de bevestiging.

MAAK HIER JE AFSPRAAK >>


Door de bijzondere omstandigheden kunnen onze levertijden afwijken c.q. uitlopen. We zien je in het nieuwe jaar graag terug in één van de shops van Baenks Fashionable Furniture. Hieronder vind je een overzicht van de meeste gestelde vragen, staat jouw antwoord er niet bij? Stel je vraag dan via het contactformulier op onze website.

Informatie over bestellingen

Alle leveringen blijven plaatsvinden. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben nu topprioriteit en we willen direct persoonlijk contact voorkomen. Om deze reden bezorgen wij je bestelling tijdelijk tot aan je voordeur.

STEL JE VRAAG AAN JE BAENKS SHOP >>

Ik wil de status van mijn bestelling weten, wat kan ik doen?
Bij vragen over de status van je bestelling willen wij je verzoeken het contactformulier via onderstaande link in te vullen, de shop zal je dan zo snel mogelijk informeren.

STEL JE VRAAG AAN JE BAENKS SHOP >>

Vindt bezorging van de meubelen nog plaats?
Heb je gekozen voor bezorging aan huis? Dit zal gewoon plaatsvinden zoals wij hebben afgesproken. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben nu topprioriteit en we willen direct persoonlijk contact voorkomen. Om deze reden bezorgen wij je bestelling tijdelijk tot aan je voordeur.

Ik wil mijn bestelling niet (meer) afhalen en liever laten bezorgen, kan dit?
Ons advies; neem direct contact op met de winkel die jouw bestelling verzorgt. Zij zullen je informeren over de mogelijkheden.

STEL JE VRAAG AAN JE BAENKS SHOP >>

Kan ik mijn bestelling nog afhalen?
Ja, het ophalen van de bestelling is enkel mogelijk volgens de voorwaarden van Bel & Collect.

Ik wil mijn bestelling die ik in de winkel heb gedaan annuleren, kan dit?
Bestellingen die in een shop van Baenks Fashionable Furniture zijn gedaan, kunnen conform de algemeen geldende CBW voorwaarden worden geannuleerd. Wij willen je er wel op attent maken, dat er nu sprake is van een ongebruikelijke situatie van overmacht, waardoor de uitloop van levertijden is toegestaan.

STEL JE VRAAG AAN JE BAENKS SHOP >>

Informatie over het afhalen van je meubelen

Helaas zijn onze afhaalmagazijnen gesloten. Wel kunnen reeds gedane bestellingen bezorgd worden. Zodra je meubelen bij ons binnen zijn, zullen wij direct contact met je opnemen over de mogelijkheden.

Heb je een afspraak voor een service?

Service-afspraken zullen voor zover mogelijk conform afspraak plaatsvinden. Het kan echter voorkomen dat we contact met je opnemen om de afspraak te verzetten naar een andere datum. Wij vragen hiervoor je begrip.

Ik wil de status van mijn service aanvraag weten, wat moet ik doen?
Bij vragen over de status van je service aanvraag willen wij je verzoeken het contactformulier via onderstaande link in te vullen, de Baenks Shop zal je dan zo snel mogelijk informeren.

STEL JE VRAAG AAN JE BAENKS SHOP >>